fredag 10 juli 2009

23 dagar senare - över tre veckor

HEJ Å HÅ - vad jag är GLAD

Nu har det gått en vecka till och det går konstigt jättebra. Jag har mina dippar men försöker fokusera om. Tar en liten microsväng ut på gatan och runt kvarteret - tar mig 10 minuter så har jag glömt suget när jag kommer in igen.

Morgonpromenaderna har varit slitsamma men när jag står där i duschen, lätt trött i benen och varm om kinderna KÄNNS DET som om jag vunnit ett maratonlopp. VARJE MORGON.

Har nu gått ned 3 kg till - 12 kg på tre veckor. Inte illa pinkat.
Inser nu hur mycket trams jag stoppat i mig. En kaka när jag gått förbi dessa köpta stora kaklådor från affärn. Tycker kakorna är dåliga och smaklösa men vips har de åkt in i munnen. Alla små ostbitar INNAN maten är klar. Smakningen av densamma så en hel dl redan försvunnit med i min mage.

Tränar mental träning varje dag - blir så skönt svlappnad i kroppen. orkar fokusera och känner mig så mycket gladare FAST DET REGNAR.

TACK tjejer och kille på XTRAVAGANZA UMEÅ - ni är mina idoler.
TACK ALLA - för de kommentarer, peppningar jag får från er och era sidor. Det värmer.
JAG ÄR INTE ENSAM!!!

4 kommentarer:

Cornelia sa...

Shit så bra jobbat!
Du är helt grym!

Annika Terning sa...

Hej!

Hur har det gått för dig under sommaren?

För mig har det inte gått speciellt bra men det är nu dags att ta nya tag. Därför är jag ute på jakt efter inspiration och kom hit! =) Har bestämt mig för att gå en till pulverkur för att bli extra taggad. Kan inte bestämma mig för vilket märke jag ska använda mig av, de jag hade tidigare tröttnade jag på så jag vill hitta något annat. Vad tycker du om Xtravaganza??

Ha det gott!
Kram

Suzan sa...

GRATTIS!!!!

John sa...

Grattis! Jag visste inte att man kunde gå ner i vikt snabbt, men du är ett livs levande exempel!