tisdag 23 juni 2009

/ dagar senare - 1 vecka.

Dag 5
Det går underbart bra - halva veckan har nu gått. Fått inrutiner med den här måltidsersättningen. Kan erkänna just nu att det var kämpigt men inte så det blev slitsamt. Nu ska allt bara bli bättre.

Min andedräkt är inte att LEKA med. Jag luktar som ättika men får veta att jag är i en bra ketonfas. Eftersom jag är motiverad til max så köpte jag de där ketonstickorna på apoteket och de är så LILAFÄRGADE att stickan nästan bryts av.

Är inte hungrig och känner mig pigg och energisk - ska ta et varv runt stan på cykel.

Dag 6
Blev lite fundersam faktiskt över måltidsersättningen. Tänk om jag inte få i mig ALLT jag behöver och falla ner död på marken etc. Ringde igen och jag kände hur de log mot mig genom luren. Inte elakt utan sådär varmt och skönt. De berättade att måltidsersättningen är FULL med vitaminer och mineraler. Så bättre kunde jag inte få. Slappnar av lite och blir lite spänd när det kommer på tal - VATTNET. Får inte dricka mindre bara för att jag känner mig trygg.

Dag 7
YIHAAAAAAAAAA.......en vecka och jag mår BRA. Känner ett litet sug på kvällen men tar en liten promenad istället. Lyssnar på min CD skiva, matar in bra budskap och får in TVÅ...2 fingrar mellan byxorna och magen.
Blandade lite pepparmint i chokladen och den blev ljuvligt god.

Imorgon vägning och gruppträff.

TACK FÖR KOMMENTARER OCKSÅ.

5 kommentarer:

Pulver sa...

Trevligt med en xtravaganzare till =)


Lycka till på din resa... Då går du på samma viktcenter som ett av mina syskon :)

Anonym sa...

Ja då det är ok ;)
Lycka till nu

Sarah sa...

kul att du hittade till mig, men tyvärr ligger min viktnedminskning på is för tillfället, så jag är nog inte mycket till hjälp :(
Lycka till iaf

Tjockolina sa...

Det är mer än OK att länka! Tillsammans är vi starka!!!

Jag... sa...

Hej!

Det går så bra så :)

Ser spännande ut det här, du är peppad, bra! Håller ett öga på dig jag med ;)