fredag 26 juni 2009

Första svackan..

JISSES - är inne på första riktiga svackan.

Det började igår med att jag kände mig lätt yr och tyckte att måltidsersättningen smakade PEST och pina. Så jag tog en morgonpromenad och när jag fick andas stort och svettas ut en massa så kändes det väldigt mycket bättre. Men jag är trött och slö i kroppen och den VILL inte det jag vill.

Ringde xtravaganza och de frågade 100 frågor och konstaterade att jag druckit för lite - vilket jag kan hålla med om. Känner konstig i magen så de frågade också hur mycket olja och loppfrön jag hade ätit. De tar ju en tag innan "det" kommer ut så jag kan ha överdoserat en aning.
DETTA VAR IGÅR.

Imorse fick jag gå på toa, mer springa för jisses vad det kom ut. Det var inte mycket men magen vred om och jaaa.... Nästan så jag blev kallsvettig. Så nu fattar jag att det blev lite för mycket loppfrön och olja. Jag tog lite extra eftersom det hände inget först men tänkte inte på att det tar lite tid.

SÅ nu är jag lite matt i benen men har druckit extra så det känns rätt okey igen. Använder nu en annan måltidsersättningssmak så jag får en annan en den jag hade svårt med att få ner. Har tränat extra mental träning och upprepar min målbild så ofta det går.

Jag ger mig inte....

1 kommentar:

Annika Terning sa...

Härligt att höra att du kämpar på trots att det är jobbigt. Själv hade jag en jobbig svacka under någon månad ända tills jag erkände för mig själv att jag var sockerberoende. Nu har jag tagit mig ur och det går framåt igen. Men jag tror på att man kommer alltid ha svackor och gå bort från vägen man stakat ut för sig men det viktigaste är att man kommer tillbaka igen och åter igen vet vart man ska gå.

Målbild verkar vara ett bra sätt för att hålla sig på vägen.

Lycka till! Du fixar det! =)